snart är det sommarlov!!

Dagen började med att vi fick se dirty dancing vilket var ganska kul efter som jag och Elin mest satt och pratade (och fnissade:P) oss genom hela filmen.
Ett exempel på våran väldigt bra (dåliga) humor var vid en scen, den när Baby har bråkat med sin pappa och knackar på in till danslärarkillen (ok, jag tänker inte ens skriva om det här för ingen kommer att fatta och så är det så kompliserat att förklara, men jag orkar inte sudda ut).


Här får ni en fin liten bild på filmen:P

Jaja, Sen, när vi hade no, så flumade vi typ ännu mer! För då var ju Rebecka me:)

Lovade dem att jag skulle lägga upp det här youtube klippet...(så att dom skulle fatta vad jag pratade om(om någon bryr sig(till den som bryr sig så är det också den pipiga rösten som jag skulle visa)))


Kommentarer

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0