Rally

Jag vill bara börja det här inlägget med att tacka Siri för den underbara (men väldigt sena) födelsedagspresenten jag fick igår!! För alla er som inte läser kommentarerna så var det så att hon gick in på min blogg på hela fyra olika datorer!
Helt sjukt vad hon är snäll va?
_
Går vidare med att säga att jag inte hann ladda in några bilder i helgen, och att jag inte heller hade något USB så jag har bildbrist...
_
Slöt tidigt idag, efter som en av mina lärare var sjuk, så jag har bakat mumsiga kakor vid Linn istället!
Betydligt roligare än att läsa om 1800-talet!
_
Snart blir det träning med Susanna och Sofia, men nu skall jag skriva klart min no bajs.
Och kanske läsa lite i den där tyskaboken... Men de är ju mycket "roligare" att läsa min svenskabok - "14 år till salu"
_
_

Kommentarer
Postat av: Gustav

Inte för att vara den som sänker alla u-båtar i mississippi men statistiken baseras troligtvis efter hur många IP-nummer som går in så använder hon samma internet (t.ex. två datorer i skolan) så blir de ändå bara en gång..

2011-02-21 @ 23:05:39
URL: http://gustavhederfeld.blogg.se/

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0