Segt...

Okej, jag måste erkänna att jag gick upp halv ett idag och att jag inte gjorde någonting förens klockan halv tre!!
Och nu tänker ni säkert att den där lata Sanna hon gör aldrig någonting! sover heeeeeeela dagarna!!
Men så är det faktiskt inte!!!
Det började redan inättras när jag inte kunde somna och skulle gissa att jag somnade någon gång runt ett!
Och sen vaknade jag någon gång vid fem av att jag inte kunde andas genom näsan och jag tycker det är skit jobbigt att andas genom munen så jag var tvungen att gå upp!
Sen kunde jag inte sluta nysa eller så blev jag täppt så fort jag la mig så jag gick upp och åt frukost och kollade på tv!
Vid åtta gick jag och la mig igen och somnade!!

Så jag är inte himla lat!!
Jag menar om man räcknar ut det så sov jag ju bara nio och en halv timme och de är inte så mycket så det så!!!!!

Kommentarer

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0