2011- Januari




"Jag är inte vem som helst
Inte ens i närheten av en vanlig människa
för jag är
KUNG PÅ REBUS!"

Under det härliga året som gått har ju fått bära det vackra "kungpårebus" vandringspriset och å vad det låter bra! Nu har då min kära bror Gustav fått tagit över det.

"Nu skall jag bara skaffa mig jubileumspokalen och ha bredvid detta fina vandringspris
Känner på mig att 2011 är mitt år!"

Ett sting i bröstestet och en tår i ögat när man läste det här.
Men jag var ju i alla fall nära...



Mitt foto intresse byggdes på och jag å Sippan startade fotoprojektet "veckans foto".


"främling"


"ett möte"

jag, i Januari 2011





jag var också och såg på rally en januarimorgon med pappa.
allt jag kommer ihåg är att det var kallt
och att Uffe Eriksson körde









Kommentarer

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0