Alles gut

Hejsan hoppsan fallerallera!
Tänka sig att jag hittade hit igen, sa fort.

Dagen har gatt bra, jag och Sofia fick vara med pa en av Sophies lektioner, vilket var latin... Kanske att jag inte förstod allt och kanske att vi (alla svenskar) blev utskrattade, men det gick bra! ;)
Sen fick vi träffa rektorn pa skolan, som snackade tyska, sa man fattade inte sa mycket.
Sen skulle vi träffa borgmästaren, da blev vi tillsagda att sitta där och se intresserade ut, sa det gjorde vi!
Inte för att det var speciellt interessant. ;)
Sen sa mötte jag upp Sophie i skolan och nu har vi ätit jätte god mat!
Klockan tre skall jag ga till badhuset och bada med mina svenska kompisar.

Imorgon skall vi till Köln, vilket skall bli jätte kul, bade för att man far umgas med Svenskar en hel dag, och för att vi skall fa träffa Annika, varan tyska utbytesstudent, som vi inte har träffat sen hon akte tillbaka till Tyskland pa sportlovet. :)

Nu har jag inget mer och skriva, om det var nu var nagon som arkade läsa allt detta, men det kanske är nagon som undrar hur jag har det här i Tyskland i alla fall. ;)

 Puss och kram, skumbanan!


Kommentarer
Postat av: Krille och Linn :)

Jag läste vartenda ord, linn sov!

2011-04-05 @ 00:40:15
Postat av: Kristian

okej då, linn vaknade visst lite nu... men men... AUF WIEDERSEHEN Der Kinderägg!

2011-04-05 @ 00:41:25

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0