7 november 2009! - the best day!

För alla er som inte vet; så är de min födelsedag idag!:P
För alla er som vet och har sagt grattis; tack!
För alla er som vet och har sagt grattis och gett mig ett paket;tackelitack!


Pannkaksfrukost!!!!




Mums!


Gustav som spelat mitt nya gh-spel:P


Rosorna jag fick av mamma!:D


*


Jag i Kristians vackraste, finaste och alldeles underbara kamera!<3


Kristian och Linns otroligt roliga present som jag ser fram emot!:D


Och så klart ännu en bild på mej!:P

Kommer mer bilder på presenter och sånt i morgon för nu skall jag ge sova(?) eller någe...:P
Hoppas alla har haft en underbar dag och kom ihåg att vara extra snälla mot era pappor i morgon!
Massor av kramar från 15-åriga Sanna.


Kommentarer

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0