morsdag

Efter fredag-lördag med folkrace så var det dags för söndag och morsdag.
Dagen började med att jag och mamma åkte till mormor där nästan hela släkten var samlad för att äta smörgåstårta och rulltårta:P mums!
Efter att vi varit hos mormor så åkte vi in till stan för att kolla på alla som tagit studenten :)(eller dom har inte tagit studenten ännu :S eller?)
Här är några fina bilder som jag tog:):


mee:)




Mina favoriter!!



Efter att vi sett alla bilar och klänningar m.m så gick jag och mamma och fikade på Rosas cafe, vilket var jätte mysigt!!:P
Sen såvar det dags att fira min egen mamma:D
Hennes present bestod av en middag och en tredje boken i "om jag kunde drömma - serien" (och fjärde delan av Kristian (och Linn, kanske(jag vet inte)))
så då åkte vi till Gustav som skjusade oss till Joda där vi mötte Linn och Kristian.
där beställde vi go mat (i alla fall dom flesta av oss:P)
Till förrätt så åt vi vitlöksbröd :) mums mums mums!!
Sen åt jag åt kycklingspett (mumma!)  och mamma åt lamm och potatisgratäng, Linn åt pasta och Gustav och kristian tog den gamla vanliga natcho tallriken...:P
Till efterrätt tog vi varsin glass på glassbaren (eller glassmagasinet, välj själva)
Jag tog cheesecake med blåbärs smak (4p) brownie (6p) och hallon och saltlakrits (9p)
(Altså det är poängen som står inom paranteserna (()) om det var oklart...) 


Ligga och glassa i Visby och jazza

Kommentarer
Postat av: Sockerpinnen

mm, att jag alltid ska ha sån otur med käket där :( Men vitlöksbröden var himmelska enligt mig :D



Och glassen var super, jag ska prova hallon saltlakrits nästa gång. Looking forward too it ;)

2009-06-01 @ 21:48:46
URL: http://sockerspinn.blogg.se/
Postat av: Sanna

yes, yes!! :P

2009-06-02 @ 17:29:20
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0