Skolavslutning!!

Äntligen är skolan över och man skall få slappa!! NOT!!

Jag får en dag ledig där jag skall packa ihop till mitt konfa läger:)
Sen skall jag vara där i två veckor för att dan efter jag kommit hem åka till Norrland och träffa mormors broder Arne igen:D
Sen, sen skall jag få slappa!! sova!! och ... öh... säkert va uttråkad!!

Jaja, i alla fall så hade vi skolavslutning igår vilket vara skönt!
På morgen gjorde vi inte ett piss! men på eftemiddagen så var det i alla fall i aulan då det började med att niorna sjöng en miljon låtar (plus att Kersin sjöng en)!!
Sen så var de sån där "paketutdelning" till alla nior som har varit bra (ella någe)...
Men i alla fall så efter det så kom rektorn upp på scen och skulle hålla sitt "tal".
Han berättade att han var nervös och att han skulle göra något som hans röst inte skulle hålla till!
Och så lånar han ett par "pilotglasögon" av en  kille i nian... sen börjar han sjunga... It`s my life!!!
Så coooooooooooolt!!:P

Eftersom jag inte hade någen kamera kunde jag inte ta någe kort:(
Men här får ni låten i alla fall....



Jaja... det här är lite bilder från dagen:P


Sofia som kryper in i mitt skåp, eller rättare sagt, försöker krypa in!!


Men det gick inte så bra:P! Vi fick ge upp!

Ha en bra sommar!!! =D

Kommentarer

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0