Konfirmation

Nu var det länge sen jag skrev;)
Men eftersom jag är på Konfa utan tillgång till varken dator ELLER tv...
(det är ju inte riktigt sant för vi har ju tv men ingen boxer)

Men jaja, idag så skulle vi åka och segla hela dagen men när vi skulle åka in till stan så blåste de för mycket och det blev inställt:( så vi fick lov att göra vad vi ville!! Så jag valde att åka hem till min bror och kolla lite på datorn och så....
Så nu sitter jag här och skriver:P

Veckorna som snart har gått har gått så himla fort och har varit både roligt, tråkigt och tröttsamt...
Efter som att man skall äta frukost mellan åtta och nio för att lektionerna började kl nio så måste man ju gå upp skit tidigt!!! Men det spelar ingen roll hur dags man går och lägger sig! även om man sover alla dom åtta-nio timmarna som man har chansen att sova är man ju lika trött ändå!!
Vi har gör oftast samma sak varje dag... börjar med att äta frukost, sedan har vi en lektion i typ en timma sen så har vi fruktstund och sen så har vi typ en timma till....
Sen är det lunch som kan vara allt frå gröt till revbensspjäll!!
Efter lunchen så har vi lek och skoj, vilket oftast är min favorit, när vi oftast går och badar!! :P
Efter de så kommer de en gäst och snackar..
Sen har vi middag:D
Efter det så vet jag inte vad vi gör...
Och efter de så är de andakt :D

Jaja, det här blev ett tråkigt inlägg.... Men men:P nu vet ni/du vad jag gör hela dagarna:P  
Skriver ett lite bättre inlägg om jag hinner på söndag där jag skriver vad jag har gjort:P
T.ex. om midsommarn som var jätte skoj!!:P

Puss och kram skumbanan!!!

Kommentarer

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0