Äntligen hemma!! -på riktigt!

Nu är jag hemma! (ok, jag har varit hemma i typ två dagar men ändå)
Det var jätte fint i Norrland och det var roligt att få träffa Arne igen:)
Jag sitter och skriver på Gustavs dator så jag kan inte lägga upp några bilder eller så men ni får se sen! Både från konfat och Norrland!

Jag är grymt sugen på att bada och faktiskt också på att spela dataspel...hm.... aja, mest på att bada i alla fall!!

Idag har jag varit på stan med mormor och Linn.
Vi väntade på att mamma skulle bli klar hos frissan och vi hade egentligen inte så mycket att göra!
Allt jag köpte efter tre timmar i stan blev ett mobilsmycke för tjugo spänn som ser ut som en rosa groda och blinkar när det ringer och smsas:P
Efter våran runda på stan åkte vi hem till Kristian och Linn och käkade! Jätte go mat!:P
Kyckling med bacon lindat runt ed någon slags sås och nötter!:P
MUMS!!!
Till efterrätt åt vi jordgubbarf och så fick vi en smothie! :D mums!!

Nu sitter jag hemma och väntar på att mamma skall bli klar med maten!
Jag har gjort tzatsiki!

Nu skall jag äta!

Puss och kramiz
skumbananiz

Kommentarer

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0