Here we go

Jag kan nu stolt säga att jag har två tal kvar på C delen i matte och eftersom jag inte är ett litet MVG-barn så struntar jag i de talen! OCH DÅ ÄR JAG KLAR MED DE SOM JAG SKULLE HA GJORT PÅ LEKTIONEN!
wiho!
Nu skall jag bara plugga så jag skall få bättre resultat på första provet... eller?
Orkar jag?
Bestämmer mig i morgon istället, när jag dessutom skall prata med en sån där yrkesvägledare om hur jag skall göra med en del grejer på mitt schema.
Hoppas jag blir lite klokare av det i alla fall...
Nej, nu bjussar jag på en bild innan jag hoppar i säng! Ha de gött!
_

Kommentarer
Postat av: Siri

haaaallååå, vad var det där för taggning då?! ;o

2011-01-11 @ 19:39:46
URL: http://siril.blogg.se/

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0