Hejsan Sverige

ALLT ÄR BRA HÄR I TYSKLAND!
ville bara att alla skulle veta det ;)

Resan hit var lang, men det allra häfftigaste under resan, var när vi stannade och at pa en burger king resturang och sen skulle ga pa toa.
DET VAR EN UPPLEVELSE!
När man hade kissat klart och ställde sig upp började toa sitsen att röra pa sig, och sa snurrade den runt och gjorde rent sig själv.
(Jag kände nu att det här var en skit töntig grej att skriva och att det inte alls var speciellt coolt men ända... det var det!)

Idag har jag umgats med familjen hela dagen. Vi har spelat rummikub, sett p.s. I love you och sa var vi en sväng och spelade fotboll och vollyboll, fast jag kollade bara pa.

Men är alldelles otroligt trött efter allt tyska och engelska pratande, sa jag skall nog snart pallra mig i säng!
Imorgon skall vi träffa rektorn och borgmästaren, bada och ga stadsvandring!
Det skall bli sa härligt att fa träffa sina kompisar och prata svenska igen!

Far se om jag uppdaterar nage mer här, men antagligen blir det nagot. :) 


Kommentarer
Postat av: Kristian Och Linn

NIIIIIIIIIIIIIIIICE! Vi hade tänkt ha en maskin som gör rent toasitsen efter varje bajsning i den nya lägenheten. Den skall heta Sanna....



2011-04-05 @ 00:35:38
Postat av: Kristian

hihihihihi,..

2011-04-05 @ 00:36:28

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0