I don´t know....

Dagarna springer förbi och jag har inte tagit ett seriöst kort på hela veckan, och börjar bli depp.
Vacknade upp i morse med hemlängtan så in i norden, och det är bara träningen som håller mig uppe just nu.
Är det inte ganska konstigt? Att jag mår så bra just i dom stunderna jag får ta ut mig själv som mest!
På Fredag är det hög intensiv på gympan och det pendlar mellan avsky och förväntansfullhet.
Något som jag skulle ha stannat hemma ifrån skolan för, förra året.
Tänk vad allt är förändrat nu, till så mycket bättre.
Saknar klinte för alla härliga vänner och lärare, men det finns mycket bra med säve också. 
_


_
Ikväll blir det Engelska och kanske en powewalk? Den som lever får se.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Peter!! ;)

2010-10-13 @ 19:43:39
Postat av: Sanna

Va??

2010-10-13 @ 21:41:22
URL: http://sannamineord.bogg.se

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0