Hejdå! Bye!

Imorgon åker dom, mina promenadskompisar.
Jag kommer nog sakna dom lite grann, men det tänker jag inte erkänna!
Men ni får i alla fall ha det så bra i Afrika!
_
Och för att förbereda er så har jag översatt hela inlägget på afrikaanas, inte för att jag vet vad det är för språk eller om det pratas där.
_

Môre die Hof, my loop buddies.
Ek sal waarskynlik mis hulle 'n bietjie, maar ek sal nie erken!
Maar jy moet ten minste 'n goeie tyd in Afrika!
_
En jou voor te berei soos ek vertaal die hele post in Afrika Anas, nie omdat ek weet watter soort van taal is en of dit is daar gepraat.


_

_
(och till alla som bara "what? varför är bara Linnelilinnsan med på bilden?" så är faktiskt Kristian också med!)
_
(En vir iemand wat net "wat Hoekom is slegs Linnelilinnsan in die prentjie?" Dit is eintlik Christelike ook!)


Kommentarer

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0