Gotlands festivalen 2009!!

UTKAST: Kan inte tro det! Imorgon så skall jag vara med i sommarfestivalen 2009!!
Ena sekunden är jag så nervös så jag tror jag skall spy i andra är jag så jäv*a taggad!!

Kollar på utkastet jag skrev igår men aldrig la ut... Det är helt otroligt!! Jag har varit med i sommar festivalen 2009 och jag var faktiskt helt sämst!! Bara lite!!;P

Började dagen med att vara så jävla nervös att jag var nära på att spy upp frukosten som jag inte hade ätit...
Satte mig gråtfärdig i bilen och körde upp på startplattan!! Fan... för en gångs skull kunde jag köra upp på startplattan utan att göra konstig start och få bilen att hacka sig fram! Jag VET nu!! Jag vet hur man kör i depån!!! HAHA!! *stolt*!!

Jaja... anyway så gör jag inget försök för att komma med i starten utan chillar efter alla andra och kör i min egen takt!!
Jag var inte där för att vinna, jag var där för att ha skoj!

Nästa heat sätter jag mig, inte riktigt lika nervös, i bilen och gör samma sak igen... Låter dom andra köra iväg och lägger mig bakom.
Den här gången är det en bil som kör av och jag kör om.
Han lägger sig bakom mig och ger mig en puff(!?) Okej, vet inte riktigt vad som hände men vi båda kör ut från banan...
Kommer ut igen, efter honom, och slirar lite på banan:P
Jag är väldigt osäker på det här heatet...

Nästa heat lägger jag mig långt efter och skojar för mig själv:P


SKOJ;P får se hur det blir på torsdag... Nu får ni njuta av lite vackra bilder från förra året!!
Kram!!

 

        

 



Kommentarer

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0