ööööö!?

God morgon!

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva men jag börjar med en fin bild på Therese när jag fixat en snygg frilla på henne:P


Ganska dålig bild, jag vet men men :P

Som sagt så åkte jag till mina kusiner igår för att ha lite skoj!:D
Och det kan man väl säga att jag hade också:)
Vi såg på två filmer... The perfekt man och 40 days and 40 nights:P
Vad gjorde vi mer?
Öö... Kristian och Linn kom och hälsade på och gav oss en fin nyhet:) vet inte om jag vågar skriva ner den här på bloggen än:P
Men men, sen åkte dom hem och Gustav kom och besökte oss...
Aa.... Då började vi se på någon konstig film om när mars-människor anföll jorden och försökte döda "jordborna" :P Yippi!

Det här blev nog det bästa inlägget ever!! I hela världshistorien!!:P

Oj.. kom på en grej! Det är försent nu! att avanmälla sig alltså! Så nu är det väl klart då... jag skall vara med i Gotlands sommar/folkrace festival 2009!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha, ja du. Sanna inte för att göra dig besviken, men den där nyheten kanske inte var riktigt sann..

Och du, det kommer gå jättebra på folkracefestivalen! :D

2009-07-13 @ 09:38:09
URL: http://sockerspinn.blogg.se/
Postat av: Sanna

Var den inte?! :O ;P

Jo... man kan ju hoppas...

2009-07-13 @ 13:13:17
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0