Mor och dotter kväll...

...blev de ikväll!:P
Började me att jag och mamma åkte ut till krysmyntagården (kryddgrejset, för er som inte vet)


En väldigt snygg bil!!:D


De fanns lite kryddor där!:P

Sen åkte vi till stan och gick vi till bbq-garden för att äta:P
Jag beställde bbq-spareribs (det hette någe mer me typ jätte stor eller någe)


Och de va inte så lite;P
Men gott!!

Sen gick mammsi och jag till glassbaren och tog en varsin glass, jag tog smakerna citron lakrits (6p) och trippel chocolate (5p) pch kollade på båtarna...
Sen gick vi till botaniska trädgården där jag tog kort på rosorna;)

          

 
Min favorit!:)<3
Blomman var vacker och namnet var bäst:P


Och apskräcken så klart;P

Sen var vi ju tvungna att gå upp för det nya(!?) tornet:D

Skoj!!!


Utsikten:P

Sen så började vi åka hemmåt men eftersom det inte var någon vid "träkumlagropen" så tog jag tillfället och hoppa i!!
 
Älskar att bada<3

Kommentarer
Postat av: linn

Vilken mysig dag ni verkar ha haft!

Hade gärna hängt på, revbenen såg ju inte helt äckliga ut! ;-)

2009-07-29 @ 17:00:33
URL: http://sockerspinn.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nä, de var dom inte heller;P Tog lite tid att äta upp allt bara:P

2009-08-01 @ 13:56:30
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0