Blupp...

Här kommer lite grejer från dom senaste dagarna:


Har jag sagt hur mycket jag älskar min groda!?<3
Jag skickar sms till mig själv bara för att få se den blinka!! :P 


   



Nu är folkrace bilen nymålad och fin! Du skall jag köra sommarfestivalen då, eller?!
Det börjar bli försent för att dra sig ur.....
Någon som kan vara funkis??

P.g.a av dåligt väder och inget att göra så har jag pysslat med mina pärlor :)


Här är mitt nygjorda smyckesskrin, gjort av mammas gamla:P


armband:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin hon blev, kanske är hon med i "lady killers"?

2009-07-11 @ 17:10:30
Postat av: Anonym

hahahaha, du är rolig du. Men funkar grodan ännu? Eller gick den sönder på riktigt?



Du är så duktig, kom ihåg min ring-beställning:P

2009-07-13 @ 09:43:53
URL: http://sockerspinn.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jo:P den funkar!!

Men jag skulle ju få pärlor... eller?!:D

2009-07-13 @ 13:01:55
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0