jul...

Nu är jag hemma från en trevlig kväll hemma hos Kristian och Linn med julklappsutdelning och mys!:P
Jag fick då bli tomte efter som jag var minst...

Det här blev det enda kortet jag orkade ta och efter som det var så himla fult så gjorde jag om de!

Som ni kanske ser så var jag en nervös tomte!
Men inte ledsen... som jag ser ut att vara:P


Present från mor och far:)


En "bläckfiskängel" som jag fick av Kristian och Linn:) (bläckfisk innebär inge dåligt:P)


En jätte fin bok och penna från Guatemala :D


boookmärke:)


två vackra sjalar:)


Fick också en jätte fin ängel av mamma och pappa(:

fick några fler julklappar också:)
sen skall jag få av Gustav på julafton!:D

God natt!





Kommentarer

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0