-

Igår blev det att åka och käka pizza med den "roliga delen av klassen" och sen sova hos Johanna:)
Eftersom alla hade med sina mopeder (förutom jag och Jennifer dåra) så blev det att åka till sandgroparna och bada en gång i timmen:P
Vi såg tre filmer och jag tror en av dom skulle ha varit en skräckis(!?)
Halv sex åkte jag och Elin och badade efter som att hon typ inte kunde sova:)
Somnade halv sju och vaknade igen vid tio av att det var dags att åka och bada igen...

Jag låter bilderna tala för sig själva:














Det blev i alla fall en lyckad eftermiddag/kväll/natt/morgon:)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var roligt vi får göra om det någon gång. Tycker om bilden däe du håller i dannes badbyxor.. vad va den sista bilden den för något?? Kram

2009-08-18 @ 18:21:53
Postat av: Sanna

Det var någe bajs jag fick på tröjan;P det var skitskoj!!:D

2009-08-19 @ 21:44:08
URL: http://sannamineord.blogg.se/

Leave a note here:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0